lördag 29 november 2014

Julmarknaden


Så här såg det ut på Julmarknaden förra lördagen. Det var första julmarknaden för mig så jag band bockar och kransar för fullt veckan innan. Jag gjorde några för många... så Marie som jag delade plats med hjälpte mig att sälja kransar på en annan julmarknad denna helgen också. Trots det finns det fortfarande några kvar. Till nästa år vet jag vad som säljer och vilka jag ska ska göra fler av.


Marie hade dukat upp ett härligt bord med sina betongskapelser.



Stort var det inte, men väldigt mysigt! Som tur var kom besökarna i en jämn ström så det blev faktiskt aldrig trångt.


Malin hade dukat upp ett härligt färgglatt bord. 


Ute vid växthuset kunde man köpa med sig en gran hem. Så mysigt det ser ut. Jag längtar redan till nästa års julmarknad. Tack Annika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar