söndag 30 november 2014

Julkrans-inspiration


Efter veckorna som gått kan man lätt tro att jag skulle vara trött på att binda kransar.. men inte då. I fredags tog jag med min kära svärmor och en god vän på kransinspiration hos Minna Mercke Schmidt. www.blomsterverkstad.com
Bara att komma in i hennes mysiga garage gav mig en massa ny energi.


Att få materialet framdukat på det här sättet gör verkligen kvällen ännu bättre!


Många flitiga och flinka fingrar. Alla kransar och dekorationer blev enormt fina. Superproffsiga.


Framdukad fika med glögg, saffranskaka, pepparkakor, ostar och godis höll energin igång hela kvällen.


Några exempel på alster.


Många olika varianter blev det.


Här är mina två alster. Kransen ovan och struten nedanför. Så underbart härligt att få vara kreativ med andra likasinnade! Vilken kväll!
Ha en härlig första advent!
Kramar på er/ Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar