fredag 30 januari 2015

Fröbeställning!!


Nu kan jag inte hålla mig längre! Nu har jag tittat i mina kataloger flera varv :) Nu ska jag sätta mig och titta en sista gång och räkna hur många miljoner jag tänkte handla för... Det blir även ny växtbelysning till mina medelhavsväxter, som svälter på dagsljus vid den här tiden på året.

 Nya planer på ett rum med arbetsbänkar och hyllor där man även kan hålla lite kurser är i planeringsstadiet. Får se om det kan bli något nu i februari... Från planering till utförande kan gå ruskigt fort här hemma ibland. Jag ska bara lägga fram idén till sambon så han förstår hur mycket det skulle gynna honom att hjälpa mig ;)

Våren är alltid spännande tycker jag. Ny energi, nya projekt
Ha en härligt energifylld helg.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar