fredag 24 april 2015

Jag tycker synd om mig själv...

...jag är magsjuk!! Denna vedervärdigt otäcka sjukdom har drabbat mig mitt i vårens stressigaste underbaraste period, så nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på Monty Don's alla äventyr och trädgårdsbravader på YouTube. Har ni missat honom är det bara att plugga in sig och börja njuta. Skön engelsman med antagligen både gröna fingrar och tår.. 

Bildresultat för monty don
Bild från telegraph.co.uk

Som tur är är det svårt att tycka synd om sig själv särskilt länge, eftersom jag är nya Gästbloggaren på Granngårdens blogg Grannliv! Från och med nästa vecka och några veckor framöver kan ni se mig här: http://grannliv.granngarden.se/  :) Det ska bli så himla roligt!!

Nu blir det mer nyponsoppa (fungerar alltid när man är sjuk) och ännu mer Monty Don. Ha en skön helg.
Kram Therése

2 kommentarer:

  1. Usch din stackare, jag tycker synd om dig. Krya på dig. Kram Martina

    SvaraRadera