fredag 26 oktober 2012

Nytt litet liv...

Ibland blir det inte alls som man planerar, ibland bestämmer livet allting....
Så här ser det ut i min mage just nu, och det växer så det knakar. Fortfarande kan mycket gå fel, men nu får vi nog ändå hoppas och tro att det kommer en ny liten trädgårdsmästare till våren.

Detta medför ju en hel del förändringar i schemat.. Vill man ha sina träd beskurna är det bra om man bokar i god tid, trädgårdsdesign är ju inga problem det är bara att boka in men däremot den egna trädgården och alla kommande projekt jag har pratat mig varm för t ex öppen trädgård får skjutas upp.

Förhoppningsvis kommer jag ha mer tid till bloggen i vår när jag inte kan vara ute och jobba hela dagarna, men först ska höstens alla jobb klaras av...

Vi hörs snart igen!
Njut av dagen - den må vara kall men o så vacker!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Så kul! Det är härligt med nytt liv oavsett vilken sort. Våren sjuder ju av liv!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS o LYCKA TILL!!

    Pia o Sven

    SvaraRadera