onsdag 13 juni 2012

VÄXTHUSET FÅR EN DÖRR

Nu har det hänt något på växthusbygget igen!
Fönstret i väggen åkte ut och så åkte sågen fram. Nu är det ett hål alldeles lagom stort för min dörr! Det ska bli skönt att ha alla sina verktyg lättåtkomliga istället för att springa igenom sambons verkstad hela tiden. Nu ska bruket bränna så vi kan skruva i dörrkarmen utan att allt går sönder.

Måste bara visa min nya kamera!
Det är den här jag ska försöka uppdatera min blogg med i fortsättningen. Nu ska jag bara lära mig den också... men på söndag åker jag till Holland och Floriaden och då ska det fotas... Då blir det tomt på bloggen några dagar, men sen hoppas jag kunna visa nya idéer och mycket trädgårdsinspiration.
Ha en solig dag!

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa! Hopas på att få se en del inspiration därifrån sen.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Jag ska ta en massa bilder :)

    Ska försöka uppdatera så fort jag kommer hem.
    vi ses!/Therése

    SvaraRadera