tisdag 13 juni 2017

Hemsidan under ombyggnad och Snart Semester!


Så fort tiden går!
Tänk att det nästan är ett år sedan jag bloggade sist! Jag har inte velat lägga ner sidan men jag har inte heller haft tid att uppdatera på länge men jag hoppas att ni istället har hittat mig på Facebook eller Instagram där jag är betydligt mer aktiv.

Just nu uppdateras hemsidan och nya bilder och nytt utseende håller på att arbetas fram - håll ut så länge! :)

Snart är det semestertider igen och vi jobbar ända in i kaklet, men från och med 1 Juli har vi också semester. Det finns ett fåtal tider kvar för Rådgivning i Juli men i övrigt är det helt fullbokat. Vill man boka nu för att vara i god tid  finns det fortfarande tider i Augusti och den 31 Juli är vi tillbaka igen.

Vi hörs!
mvh Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar