måndag 1 augusti 2016

Ny månad - ny vecka - ny start


Nu börjar semestrar ta slut och verkligheten kallar. Inget jag tycker är särskilt jobbigt, jag har alltid älskat nystarter. Jag blir alltid så sugen på att köpa nya pennor och skrivböcker (även vid vuxen ålder), nya höstkläder och ordning och reda. Sen blir man ju liksom alltid lika förvånad att det börjar bli kyligare på morgnarna och mörkare på kvällarna... det var ju nyss Maj?! 

I år unnade jag mig faktiskt lite semester efter att kroppen och knoppen har strejkat de åren jag har skippat det. Men att ta det lugnt fanns inte med på schemat utan dagarna fylldes med renovering och fix istället. Så just nu längtar jag fortfarande efter några dagar med strandhäng, som tur är brukar dagarna vara fina ända in i september. 

Ha en skön start på veckan!
Kram Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar