tisdag 31 maj 2016

Uppbyggnaden på Malmö Garden Show 2016


Vilken spännande vecka som ligger bakom oss nu! Så länge jag har jobbat med detta och så äntligen fick vi börja bygga. Jag har känt mig uppgiven flera gånger under våren och även under byggveckan, men det blev ju så bra till slut!
Jag och sambon byggde med lite hjälp från svärfar en dag och montern växte stadigt upp. 


Mycket solskyddsfaktor och vatten har gått åt...


Här kan ni se hur det har växt fram


När vi sen började fylla på med växter började jag känna mig färdig, men oj så mycket växter det går åt i en liten visningsträdgård. Jag fyllde på med flera omgångar växter och jag hade kunnat ha mycket mer.


Så roligt det var att få bygga något som man har gjort själv från början med helt egna idéer, inga måsten eller särskilda hänsyn att ta.


Nästa gång (!!) får det bli något helt annat tema :)
Här nedanför kan ni se montern helt klar!

/Therése






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar