måndag 23 februari 2015

Herregud vad det ser ut!!


Jag som tyckte att jag städade både växthuset och förrådet nu i vinter. Så mycket saker man samlar på sig... Nu när vi bestämde oss för att bygga en Trädgårdsverkstad var jag ju tvungen att tömma den på saker och då inser man hur mycket man faktiskt har trots att man har röjt ordentligt.


Vissa saker måste ju få ta sin plats, men kanske på ett effektivare sätt.


Ni kan ju tänka er hur det såg ut innan jag städade... då såg man inte golvet. Nu har det blivit röjt och undanplockat och helt plötsligt inser man hur mycket plats man faktiskt har.


Nu har sambon och jag reglat och satt panel, nu ska El-Fredrik hit och dra el. Efter det ska det sättas hyllor och inredas. Det ska bli jättekul. Nu har vi någonstans att vara när jag håller kurser :)
Mycket kvar men det händer lite hela tiden.

Trädgårdsverkstans fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar