tisdag 19 augusti 2014

Våren...

 

...är redan nu i tankarna! 
Det känns härligt att planera för nästa säsong redan. Jag har en äng som jag hade tänkt skulle se ut som bilderna ovan. Påskliljor, Pingstliljor och Narcisser i olika färger och former. För att det ska se ut som på bilderna krävs det år av väntan eller en outsinlig plånbok, av vilket jag varken har det ena eller andra. Jag får helt enkelt samla på mig slängda vårlökar, köpa in i omgångar och hoppas att de trivs så mycket att de förökar sig åt alla håll. 

jag har lite att börja med för jag har sparat mina lökar sen i påsk och de ska ner i backen nu. Sen kommer jag att vara tvungen att köpa in också, men detta får bli ett projekt över ett antal år. Men snart så... 

Kan man drömma det så kan man uppnå det!!
Vi får väl se :)

ps. nu vet ni vart ni ska göra av alla era vårlökar till våren.. ge de till mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar