fredag 11 april 2014

Tänt var det här..


Vi började helgen med att städa bort allt ris som hamnade i hagen efter stormarna, det blev en hel del. Det blev också korvgrillning när vi fått tillräckligt med glöder, det uppskattades av både gammal och ung. På söndagen var det 1-års kalas med tårta och sju sorters kakor och på måndagen var det minstingens första riktiga dag på dagis. Puh! Eftersom det var första dagen på dagis så jobbade jag hemma. Tänkte jobba av en massa, men nu har jag samlat på mig så många saker att göra att jag kände mig som en yr höna som bara sprang runt. Så nu får det bli ordning och reda, en sak i taget! Jag hann i alla fall skola om en massa småplantor och sånt pilljobb tar tid. 


Den här helgen hoppas jag på fint väder, eller i alla fall uppehåll för nu ska vi börja gjuta betong. Jag ska göra fler rabattkanter och så ska jag göra en liten mur till ena rabatten...
...Jag ska bara på en pilflätnings-dag först    =)

vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar