torsdag 27 februari 2014

Hallå! är det någon hemma??


Ibland undrar jag hur hjärnan fungerar... insåg idag att jag har legat en vecka före i planeringen hela tiden. Det låter ju bra att vara ute i god tid, men riktigt så bra var det inte... Jag trodde att mässan "Vår Trädgård" i Malmö startade idag och jag hade bokat in rätt mycket runt det förutom att sambon snällt hade avbokat sitt och skulle vara hemma med barnen.
Tja han fick sitt jobb gjort och jag har ju mitt kvar till nästa vecka. Men jag hade ju sett fram emot ny trädgårdsinspiration, som plåster på såren fick jag härlig trädgårdsinspiration direkt ner i brevlådan. (visste brevbäraren att jag behövde trädgårdstidningar precis idag?) =)

Dagarna är ju alldeles underbara just nu, inte bara sol utan det perfekta halvmulna vädret. Det luktar vår överallt! Jag älskar det!

Ha en skön helg! vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar