tisdag 28 januari 2014

Dags för lite vårkänslor?

 Nu börjar det bli dags att tänka på våren tycker jag. Mitt i all snö, börjar mina vårkänslor spira för fullt. Lägligt nog fick jag Ringsjö Trädgårdsvänners program för 2014. Där fanns det mycket kul under våren. 

Först ut är Gunnel Carlsson med sin föreläsning "Min gröna passion" på biblioteket i Höör den 13 februari kl. 19.15. Förköp på biblioteket eller per telefon 0413-28103. Pris 25 kr.

Men innan dess tänkte jag ha en frö-dag, precis som förra året. Olika frökataloger, god fika och en massa bra tips och odlingssnack. Möjlighet att köpa tillbehör till bra pris finns också. Man behöver inte ha med sig pengar den dagen utan jag skickar en faktura när fröbeställningen kommer. Den 8 Februari kl. 9 till ca 13 är ni välkomna hem till mig. Tyvärr får det bara plats 10 personer hemma hos mig, så det är först till kvarn.
Vi ses då! =)
OBS! Inställd p.g.a  för få anmälningar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar