måndag 6 augusti 2012

INBJUDAN!

HEJ!
Nu hoppas jag att alla har haft sköna semestrar och är riktigt sugna på att hitta på nya spännande projekt! (Ovan ser ni min fina lilla semester-aborre som jag lyckades fiska upp med mitt gamla metspö...)

Den 8 september bjuder jag in till betong-kurs.
Kursen startar kl.09.00 på morgonen och slutar ca 15.00. Ett par kvällar senare träffas vi igen för att fixa till och ta hem våra alster.

Kursen kostar 500 kr och då ingår förmiddagsfika och lunch, även materialet. Dock inte gjutformar som man tar med själv helt beroende på vad man vill göra.

Marie Nilsson står för betonggjutningen, hon kommer att sätta ihop lite information om vad man kommer att behöva när det börjar närma sig.
Antalet kursdeltagare som behövs är 5-8 st, och det är först tillkvarn som gäller. Vi håller till hemma hos mig, utanför Hörby.

Anmälan senast 1 september! VI SES!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul det lät! Önskar jag kunde vara med men tyvärr lite väl långt bort:( Ha det gott och grattis till metfångsten!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag tror att det kan bli riktigt bra med en betongkurs. Ska bli spännande!
    Ha det bra i din fina trädgård!/ Therese

    SvaraRadera