fredag 10 april 2015

Nytt projekt på gång..



Herregud så tungt det är att gräva bort grässvål!! 
Men nu har ängen gjort sitt, det blir mest tussigt gräs och det var inte riktigt planen. Nu ska det bli en förlängning på Barnens Trädgård. 

Den här delen ska vara klar till den 17 maj (helst innan ;)  ) och frågan är, om jag ska gräva allt det här för hand - kommer jag att hinna? 
Jodå, jag hade hoppats vara klar med första delen redan denna helgen men så är jag en tidsoptimist också... (tänk om man hade ett trollspö...)

Solen skiner för fullt och jag och mina solälskande kattungar (som inte alls är särskilt små längre) njuter för fullt.
Ha en solig och njutningsfull helg!

Hälsningar Therése och Katterna Fluff och Tuff

PS. Titta vad jag fick låna av min kära granne Göran!! Tack för att jag får låna din leksak :) Nu ska jag ha roligt. Jag ska försöka föreviga tillfället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar